Påsk

snart e påsken över.
Va händer? allt bara flyger i väg.
Kvällen i går va grymt trevlig
Men också den flyger i väg.
Å nu dröjer det ett tag innan alla samlas igen.
kan inte ha bättre vänner..
Men jag e ingen bra vän =/ förlåt bella
Skyller på åldern

Pratade inte med han på hela kvällen.
Visst saknade jag han.
Men jag vet inte om detta är en bra ide.
Att träffa en från jobbet e ju inte så bra alltid.
Ser ju bara va som hände förra.
Men tror att detta kommer sluta mycket bättre och att han inte kommer behandla mig lika illa.
Men kommer ta det väldigt lugnt.
Få se hur allt blir.

Film kväll i dag med några girls...
Mycket trevligt. Älskar tjej kvällar.
Speciellt med mina grls...


See U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0