söt kille

2 dagars utbildning. och 2 dagar kvar.
Fan va gillar att jag adam å ibbe har samtidigt. har haft riktigt roligt på utbildningen.
I dag lassade jag å Erik våran första lastbil gick faktiskt riktigt bra =)
I morgon ska jag å Adam lasta shit det kommer bli så grymt roligt.
Dom 2 värdelösas hahah...
varit i ett annat hus i dag å lastat såg en så SÖT kille.
å han va grymt trevlig. Fast han mobbade mig en del
Men nej zandra får inte röra mer killar. För hon ska bli nunna så det så...

Maria även att du inte är i jkpg så räker det bara med att veta att du finns
för att göra mig glad.
Nikki kommer nog om en stund också. Skönt att ha någon att prata med om allt.
Hon ha varit med om samma sak så hon vet.

Nä ska hoppa in i duschen nu och slänga mig i soffan

SEE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0