Trött

Somnade i soffan vid halv 7 i går vaknade av att bambam ville gå ut vid halv nio
gick och la mig i soffan igen och somnade.
vaknade 12 av att jag hade så jävla ont i magen.
Kunde inte somna om.
Så har varit vaken sen kl 12 i natt.
Tog ett bad och tog ipren och trodde de skulle bli bättre men nej då.
Efter 2 filmer tog jag ipren igen och gick ut och gick runt munksjön kl 5 på morgonen.
Hade fortfarnade ont i magen. Men av ren ilska gick jag runt hela sjön.
Nu har det blivit bättre. Jag tror nte det handlade om sjävla grejen
Utan att jag mest är orolig och att jag inte åt något på hela dagen i går.
Så det är väl bäst att äta en ordentlig frukost i dag


SEE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0