TVÅ

Vem e du den hemliga?

Är man inte 2 med att göra barn?
Varför är det då alltid tjejen som måste va med om det jobbigaste?
Har gjort något jag trodde skulle få slippa.
Som jag så många gånger har lovat mig själv att inte göra.
Jag har svikt mig själv.
Det jobbiagste har inte börjat och redan nu är det tufft.
Det värsta är att gå igenom allt detta själv.
Alla andra som satt där med sin kille och få gråta i hans famn.
Jag vill inte ha det så här.
jag vill inte va med om detta.
Varför jag?




Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Å fy va jag tycker synd om dig! Förstår att du har det skit jobbigt nu! Jag kan ju aldrig förstå HUR jobbigt men ändå.
You will know who I am when the time is right.

/ J

2008-03-12 @ 20:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0