VARNING ARGT INLÄGG

Vill varna alla känsliga läsare.


Jag vet att jag skriver väldigt ingående och personligt i bloggen. Men jag är en väldigt öppen person. Så tycker ni inte om att läsa det. SLUTA LÄS DÅ.

Jag skriver va jag vill om vem jag vill. Jag skriver aldrig några namn om det är något dåligt o någon. Så tar man åt sig så är det bara en själv som vet vem det handlar om.


Vad är snacka skit?

Hur ska man ska man veta om det är skit snacka?

Jag snackar ofta inte skit. Jag säger bara fakta.

Det är ju verkligen skillnad på folk och folk i samma ålder.


Men hur kan man säga att man hittar på att man är gravid?

Anledningen till att jag vägrade kissa på gradivitetstest DOM hade köpt. Va bara för DOM hade köpt det. Att det va lika viktigt för henne som för honom. Fast hon inte hade NÅGOT med det att göra. Jag är ENVIS.

Om jag inte hade haft mina vänner och fått så mycket stöd från dom hade jag aldrig pallat att gå igenom det här. Han LOVADE att stötta mig. Men vet inte om jag fick så mycket stöd av han. I denna sits så behöver man en famn att gråta ut i någon att prata med någon som får en att tänka på annat. Det har verkligen mina vänner lyckats med.

För han va det bara att tvinga mig göra abort sen kunde han glömma allt.

Själv fick jag gå igenom en massa. Har lagt ner en del tid på det. Vart hos kuratorn ett antal gånger.

Är man inte 2 för att bli gravid? Varför e då tjejen som får va med om allt?


Å råga på allt så va det VÅR i går satt i solen och solade och njöt och  dag när man vaknade så va det SNÖ. Och inte lite heller. VAD HÄNDER?


Så nu har jag fått ut en del ilska av mig..




SEE U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0