Värsta

Det som ska hända mig i veckan. trodde jag adrig att jag skulle få uppleva.
Bestäma om någon ska få behålla sitt liv.
Jag vill verkligen inte. Men MÅSTE. VARFÖR?
Jag hatar detta. å jag mår så sjukt dåligt för detta.
men jag har ingen tala.
Om jag mår dåligt nu undra hur jag kommer må då??


After Work med jennie på jobbet. Sen kom Adam.
Efter ett tag på 8 glas så åkte vi hem till mig.
Efter några glas vin va tror ni hände??
Sing Star.

I morgon så blir det fest..
Ikea fest hos mig.
Inget jag känner för just nu.
Men kan nog bli kul till slut.

See U

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Usch. Antar att det gäller vovven? Förstår att det e jobbigt, kan bara bäva för den dagen kommer för min älskade vovve =(

Hoppas du får kul på festen iaf.

Haré

2008-03-07 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0