Vilken fest

Pallade verkligen inte ha fest i går.
Inget folk hae kommit vid halv 8 och tiden va 7.
Men efter halv 8 trillade dom flesta in.
Och vilken fest det blev.
Helt galet. Det va Nissan, Anders, Andres, Jennie, Adde, Samir, Ibbe, Christian, Karen, Martin, Adam, Johan tror det va alla. Det blev en grymt trevlig kväll.
Alla glömde bort tiden så va stannade här.
När dom flesta skulle hem så stannade Christian Martin Karen å Andres kvar och vi hade efterfest till typ 5 sen gick och la oss som packade silar haha..
Tidigt vaknade man i dag med och det såg för jävigt ut.
Men alla fick hjälpa mig o städa innan dom gick hem.
Får skylla sig om man sover över...

Nu hoppas jag verkligen jag kan sova i natt då.
Nu när jag inte sovitmycket i natt...

SEE U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0