allt inhandlat

åå va jag älskar HALMSTAD!! de e verkligen mitt andra hem..Och underbart nu när vi har internet här nere nu med. Har varit en sväng i stan och inhandlat det sista till turkiet nu.. Men har ju det viktigaste kvar packningen.. har knappt börjat.. men får försöka hinna ta tag i det på måndag efter jobbet för i morgon kommer han äntligen ner till Jkpg.. Å det ska bli så mysigt... Nu ska inget stoppa oss.

Pratat med lite gamla ikea kollegor. Dom tjatar på mig att vi ska dra ihop en fest snart,... Det e kul att dom fortfarande vill umgås med mig... Så efter turkiet blir det PARTY.

Nä ut och mysa i solen lite nu... För här i halmstad e det sol...

See U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0