Äntligen

I morgon gåller det efter 170 dagars längtan ska vi äntligen åka till turiet i morgon. Allt är nu ner packat och jag fattar inte hur lite man får ha med sig =/ Hallå man är ju tjej som ska va borta i 2 veckor... Knapt att väskan går igen alltså plus att det är sjukt ycket övervikt tror jag OOPPPSSS. Men det är det värt.
Men fatta hur mycket jag kommer sakna Mikka helt sjukt... Hoppas vi hittar någt internet café. E så sjukt dyrt att ringa där nere.
Men fy va jag behöver denna resa.. Efter alla skit som har hänt här nere.
Jag hoppas allt har lagt sig tills jag kommer hem. Så jag slipper höra att hon har frågat en massa om mig och att han har slutat bett alla andra fråga om mig... Plus att polisutredningen har gått framåt.
Men det lämnar jag mig nu bakom mig... Dom ligger i sådan sjukt låg nivå.

Träffat Jennie nu.. Mys pys.... Tänk att inte få prata med henne på 2 veckor..

Nä dags att hoppa i säng..

See U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0