Fotbollsgolf

En ur skön dag i går med massa av sol. Vi körde fotbollsgolf i går med.. Det va väldigt roligt. Men det va fan svårt.
Sen åt vi grillat mumma säger jag bara.. Kollade på Euro med men det gick ju inte så bra för sverige. Jag hejade på Grekland men dom kom 2 i alla fall.
Sol i dag med.. Men lite mättad är man allt. Ska väl försöka dra upp alla i familjen som e grymt bakisar i dag så vi kan åka hem snart.. Vill komma hem innan jag ska till Shirin.
Ju mer jag tänker på denna utbildningen desto mer vill jag verkligen göra den. Jag hoppas jag kommer med.. Fan va jobbigt att vänta i 2 månader innan man får svar.
Fick båda lönerna nu med blev en ganska bra lön faktiskt... Ta en rest resa till Turkiet kanske =) hahah drömma kan man ju.
Ska ev ner till Halmstad nästa helg med. med mea om det ska bli så fint väder som dom säger att det ska bli.
Ska till Gbg på tisdag och hälsa på maria.. åå va mysigt det ska bli. Ska stanna där tills på onsdag. Ska träffa Mikka med på tisdagskvällen när Mia e på klassfest. Vi har en del att prata om han och jag kan man säga...
Jaja ska väl föda min familj lite. Eftersom det bara va jag som va nykter i går. Eftersom jag är numera nykterist..

See U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0