HAN

Oj va det har hänt så mycket i dag på sådan kort tid.
Har fixat allt på Arbetsförmedlingen som jag verkligen HATAR det e det värsta som finns.. Dom vill att man bara ska göra en massa skit... Sen så har jag sagt upp mig på 3. Det va inget för mig.. Sen har jag fått lite extra tider på claras i stället. Ska bli rätt skönt att jobba där lite.. där vet man hur allt är vilka folk är och så.. Det ska bli skönt att jobba utan att tänka.. Men sen ska jag nog va ganska lat i sommar och inte jobba så mycket mer en tider jag får på claras.. Just nu känns det väldigt skönt faktiskt.. Det som känns mest tugnt e att jag inte kommer ha så mycket pengar och kuna ta sista minuten ner till Turkiet.. Men man vet aldrig va som händer.
Just nu ska jag bara njuta av tiden i Halmstad som jag just nu är i. Sitter i solen med datorn i knät..
Och bara längtar tillbaka till Turkiet.. Det värsta av allt e att jag inte kan släppa min turk ur huvudet... Jag vill så gärna träffa han och prata med han.. Men har inget nr eller mail.. Hur ska man lyckas hitta en i turkiet???? Någon som har ett förslag????
Och shit va jag har fått ont i sms tummen.. Har inte fått sms så mycket ner i turkiet men nu när jag kommit hem på mindre en ett dygn har jag skickat 60 sms HELT sjukt jag vet...

Usch det e något jag måste ta etur med att säga till alla mina vänner som jag har dragit på så länge... snart finns det inga mer bortförklaringar.. jag vet bara inte hur jag ska säga det...
Sen måste jag ta ett annat stort beslut som jag inte orkar just nu... Men som sagt jag ska bara njuta nu i Halmstad.. Och bättra på min bränna =)

See U

Kommentarer
Postat av: martina

jag läser en blogg som en svensk tjej skrivet, & hon bor i alanya. hennes kille heter hamza och är sjukt lik den hamza du skriver om. hennes blogg är marusschka.blogg.se. om det är samma kille kan du ju fråga henne om hjälp. helt sjukt om det är samma kille! skriv och berätta om hur det går =) lycka till

2008-05-23 @ 09:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0