Ingen

Det känns underbart att veta vad man vill göra den närmsta framtiden. Det va länge sen det va så.
Känns bara som alla är så negativa till det. Kommer du klara det? kommer du kunna va utan din mamma kan du prata engelska kan du prata i folksamling. Det vet jag inte.. Men om jag inte testar så får jag ju inte veta. Jag tror på detta.
E det jag som e så konstig som blev kär i detta land Turkiet?? Det spelar ingen roll ibland va jag säger. Dom tror ändå va dom vill. Anledningen till att jag älskar detta land är att det är så rent, gästvänligt, medelhavet, maten, och att det inte är sverige. Och inte för att jag hånglade med Mahmut. Det va en semster flört som va en upplevelse jag behövde. Låt mig få leva på den.
Jag å jennie va och bokade resa till turkiet i går. Har dock inte bestämt oss om vi ska åka. men jag hoppas verkligen det blir så. Jag vill ner dit igen. För att jag älskade LANDET!! Så snälla sluta tjata.. Visst kommer jag vilja träffa hotellpersonalen.

Va på Ikeas after work i går.. Det va jätte trevligt. Det va kul att träffa vissa faktiskt. Blev en ganska lång kväll. Men det va ju inte fel =)

E nu i halmstad med Mea, Mycket trevligt. Va vid tylösand. I morgon blir det havet igen. Å måndag blir det nog Ullared...

E det någon som vill köpa min bil eller???

SEE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0