Lund

Ja så har man varit i Lund å firat valborg.
Hade sådan migrän hela vägen ner. Så jag trodde att jag skulle dö. Hög musik och vänner som blev full i bilen va ingen hit. Men jag vet att jag är en KUNG på att köra bil. Skiter i va folk säger..
Den första ölen öppnades kl 8 på morgonen.. Helt galet. Va i stadsparken. Där typ alla stundenter samlades och det va en stor folk fest.. Hur mycket folk som helst hur kul som helst. Jag va nykter men hade grymt skoj ändå. Har nästan roligare nykter faktiskt. Nä hel mysig dag. Sedan skulle alla studenter utan jag Nikki å Danne som jobbar på champangegaloppen. Men vi åkte hem och mös i solen. Sen kom dom hem efter ett tag stupfulla. Men gullungar. Sen va det dags att göra iordning oss och börja festa igen...
Jag sen va natten lång. Men har underbara vänner som säger så sjukt roliga komentarer hela tiden. Kan man ha tråkigt med dom?? Högar av männsikor blev det hela tiden. En grej som va vår grej =) och SNYGGT va ordet plus hvblå är dom bästa...

Hem å jobba en dag sen va det dags att åka till halmstad. kom ner på rekord tid.. Råkade visst ha en hög hastighet. Men skönt att komma ner.. Som vanligt va det fint väder i halmstad och grillat va färdigt när man kom ner. Skönt att va här nere.. Sen kommer man hem på söndag å då är det bara 2 dagar kvar tills man åker underbart.

Nu har jag inte sätt Mikka på 2 veckor å jag saknar han så sjukt mycket. Smsinboxen är snart överfull. Han ska nog komma till mig på söndag ÄNTLIGEN!!! Jag har ju varit lite taskig mot han när jag valt mina vänner före han. Men det är sådan jag är. Vänner före kille.. Men nu måste vi ses innan jag blir galen. Han är så UNDERBAR..

Ska mysa lite nu..

SEE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0