Så skönt

Nu har jag äntligen av verkat 2 möten på ams.. Så jävla surt e det.. Men ett måste om man ska ligga på lat sidan och inte skaffa ett heltidsjobb i sommar.

Om man vill ha en vän sm det händer mycket omkring ska man nog va vän med mig =)
För nu ska jag på interjuv på fritidsresor reseledarutbildning, ska på interjuv på Nikkis jobb om extra arbete jobba extra på Claras, beställa resa TILL TURKIET!! Jennie det finns inte mycket som kan säga att jag ska någon annan stans. Ska sälja min bil. Detta bara på 2 dagar... Det ni.

Sen när jag kom hem från turkiet har jag varit i halmstad Gbg ch snart Halmstad igen. sen blir det Sthlm om 2 veckor... Jag älskar detta..

Trippen till Gbg va det bästa som hänt efter Turkiet då =) Jag behövde verkligen kommer ner och träffa Maria. Vi pratade om allt och lyssnade på bådas problem eller va man ska säga =) Njöt i solen båda dagarna med massa gott. Ghadi va med en sväng i slottsskogen på onsdagen.
Å i morgon ska jag ner till Halmstad med Mea. Så skönt det ska ju bli sådant underbart väder nu ju
Senare i dag ska jag och Jennie kolla resor. Som sagt helst till Turkiet. Den 16 Juli ska vi resa hoppas vi.

Men i dag ska jag på marknaden med Tizze, Jossa å bambis..




SEE U




Kommentarer
Postat av: Greeeeken

Du är så sööööööööööt. Kärlek.

2008-05-30 @ 17:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0