SOL

ÅÅ va jag älskar mitt halmstad... Jag bara njuter av att vara här... luggit på solsäng hela dagem.. Blundar man kan man dröma sig bort och hoppas att när man tittar upp e man i turkiet. Men tyvärr så funkade det inte så =( men bättrar på brännan funkar här hemma i alla fall.
I kväll kommer syster å Chrille med.. Ska bli grymt skoj att ha hela familjen här.

Kan förstå om mina vänner tröttna på mig när jag säger saker jag vill göra som jag typ aldrig gör.. Att jag ändrar mig hela tiden. Det e inte så lätt jag vet verkligen inte va jag ska göra med mitt liv.
Men planen just nu ser ut lite olika men mest så vill jag typ bara va urfattig i sommar och leva på akassa och extra tider på Claras och bara njuta av sommaren. Sen vill jag till hösten i September börja vingsreseguid som börjar den 7 sep. För det är något jag verkilgen skulle vilja göra... Har sökt till utbildningen med. Dom svarade att mitt cv såg väldigt bra ut och att just nu i tillfället skulle vilja erbjuda mig en interjuv. Att dom skulle höra av sig om 8 veckor. Lite jobbigt att vänta tills dess. Plus att jag vet att jag säkert kommer ändra mig tills dess.. Men det ska jag fan inte... Jag tror jag skulle behöva göra detta faktiskt. Sen ska jag faktiskt på interjuv i Gbg på 3 Action ändå. För dom ändrade det till Gbg å pappa ska betala resan dit så jag kan ju alltid se va det e för något.. Å tar jag det så kan jag ju tjäna lite pengar till utbildningen i så fall. Som faktiskt bara kostar 5000:- och då ingår allt.
Någon som vill hyra min lägenhet i andra hand sen då???

Jag vet att jag egentligen inte borde skriva att jag har något att berätta och sedan inte säga vad.. Men det är mest för att förberdda mig själv. Men det kommer när jag känner mig redo.

å på onsdag så ska jag nog träffa maria med när jag ändå e i gbg..

Du Martina som skrev. Det va samma kille. Har du någon blogg så man kan svara till dig???? Om hur allt går =)

Dags att njuta mer i solen...

SEE U

Kommentarer
Postat av: martina

fan vad roligt att det var det =) men fy fan vad sjukt att jag läser båda era bloggar. yes, men har inte uppdaterat den på år, martinajkpg.blogg.se

2008-05-25 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0