Underbara kväll

Fick ett samtal från Vicke i går.. Hur underbart som heslt.. äntligen är älsklingen hemma från australien. Ska bli så sjukt kul att träffa henne på onsdag innan vi åker..Få höra om allt hon varit med om.. AVIS!!!!

Va ska jag börja om gårdagen.. Jag vet verkligen inte. Han kom till mig vid 7 tiden.. Hittade perfekt hit. Jag kan vägleda =) Han hade med sig present till mig. Hur gulligt som helst. Det va inte nervöst eller pinsam stämning alls utan som vi hade känt varandra hela livet typ. Vi gick och köpte mat och hyrde film. Låg i soffan käkade å kollade på film och mös. Efter filmen låg vi och pratade hur länge sm helst.
I morse gick vi en sväng in till stan och käkade frukost på Johans. Sen gick vi hem till mig och hämtade hans bil. Så körde han mig till jobbet. Alltså dom timmarna vi träffades va helt underbara. Jag va så lycklig. kommer leva på detta så länge.. Varför ska man åka bort nu när man har träffat HAN? Tänk om allt skiter sig bara för det.

Ska träffa Jennie en sväng efter jobbet i morgon.. Kommer ju sakna henne sjukt mycket med.. å va jag älskar hennes gulliga sms hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0