Vilken semster

Va ska jag börja?? Va ska jag sluta?
Det finns så mycket att säga. men ett ord skulle räcka. UNDERBART!!!
Flyget ner gick hur smidigt som helst. Bussen som skulle ta oss till hotellet tog 2 timmar men inga problem där heller.
När vi kom in i Alayna så va busschaffören helt crazy. Stannar mitt i en rondell med motorn på och allt och springer ut och fråga efter vägen.. ÅÅ HARREGUD!! När bussen började rulla igen så undrade vi om det va samma chafför... haha det va det som tur va.
Vi kom till hotellet som 2 yrbollar först. Första intrycket va jätte bra. Vi fick nycklarna och gick upp på rummet som va jätte fint. Packade upp och åt lite svensk mat på balkongen.
Första dagen så gick vi ner åt frukost gick på infomöte. Sen gjorde vi turkisk Hamam. Hur skönt som helst va det. Och va äkligt det va och se alla död hud.  Det va inget bra väder första dagen å det regnade till och med. Men va gjorde det vi hade 11 andra kanon dagar. Så vi passade på att kolla läget.
Hotellet va sjukt bra. Och personalen ska vi inte prata om.. Jag bara älskar dom. Dom sjukt trevlig, livliga, roliga gästvänliga. Jag saknar alla så sjukt mycket. 
Jag är nu mera en öl drickare.. Drack öl varje dag.. MMM va gott det va.. Minst en drink om dagen blev det nästan med. I poolbaren hos vår ur söta bartender Hamza.
Va ute en dag. Men eftersom det va så tidigt på säsongen va det inte så mycket folk ute. Eller typ bara turkar. Men hade roligt ändå... En från hotellet va med Mahmut där också min semster flört =)
Vi har bara ätiti sovit solat badat druckit och haft det helt underbart. Jag har varit lycklig varje dag. Skrattat hela tiden. JAG HAR MÅTT SÅ BRA!!
Jag vill bara ner igen NU!!! Jag saknar alla där nere så sjukt mycket.
Jag behövde verkligen den här resan. Även att det kändes hur tugnt som helst att lämna Turkiet.




1: Mustafa den ena bartendern
2: Jag innan ute kväll
3: Den extremt goda ölen som dracks en del av
4: Sjukt bra service. 3 Man på ett bord
5: Hamza våran extremt söta bartender vid pool baren
6: Jag å min Mahmut
7: En underbar kväll som aldrigs kommer glömma
8: Solnedgngen vid havet men min älskade Mea
9: Cem våran extremt roliga kille.
10 Några av personalen när det va Staff dance. ÅÅ SAKNAR

Tack Mea för den bästa resan ever. Har haft det så sjukt bra.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0